Search found 1114 matches

by TimberRaven
Thu May 09, 2019 6:25 pm
Forum: WolfQuest 3 and Tower Fall Developer's Blog
Topic: WolfQuest 3: Amethyst Trailer
Replies: 14
Views: 1216

Re: WolfQuest 3: Amethyst Trailer

rEEEE!! I loved how each beautiful scene changed to the beat of the song!
Oof when I come across a glitch that lets me, I will hug and pet that cougar. So fluffy! :lol:
This is so exciting! Thanks for sharing, Dave!
Go WQ Team!
by TimberRaven
Sat May 04, 2019 12:13 pm
Forum: Tips, Hints, and Help
Topic: Need help with glitchy avatar
Replies: 8
Views: 192

Re: Need help with glitchy avatar

To add on, though this isn't your question necessarily, I would strongly recommend not using tinypic to host images. On top of just barely working to begin with, they are known for recycling links... which means what is now your avatar may be changed to something different in the future because the...
by TimberRaven
Thu Apr 25, 2019 7:07 pm
Forum: WolfQuest Screenshots & Videos
Topic: Stranger Wolf Fiasco
Replies: 18
Views: 1592

Re: Stranger Wolf Fiasco

I've already dropped so many pups off so many cliffs, and since there isn't any true gravity, nothing happens :lol:
And yeah, I've chased coyotes and cougars into herds, the coyote was ignored but the cougar was almost killed XD
by TimberRaven
Thu Apr 25, 2019 7:04 pm
Forum: WolfQuest 3 and Tower Fall Developer's Blog
Topic: Really Old Trees
Replies: 7
Views: 630

Re: Really Old Trees

Wow, those are beautiful leaf-tastic trees without any leaves! And if you were there 50 million years ago to see and tell us the story of the erupting volcano, you must be really old! :lol: (I've been to the Ape Caves numerous times, so I've seen Mt. St. Helen) And those trees are so booterful oh m...
by TimberRaven
Wed Apr 17, 2019 9:33 pm
Forum: General WolfQuest Discussion
Topic: If You Could Be Any Other WolfQuest Animal What Would You Be
Replies: 201
Views: 23781

Re: If You Could Be Any Other WolfQuest Animal What Would You Be

I still think it'd be a blast to glitch around and land on thin air, chirp a few times, make abnormal dying magpie sounds and then fly upside down into the ground and then land between the wolf's toes.
by TimberRaven
Wed Apr 17, 2019 9:25 pm
Forum: General WolfQuest Discussion
Topic: What Time Do You Log Onto WQ? (Poll)
Replies: 10
Views: 1637

Re: What Time Do You Log Onto WQ? (Poll)

TimberRaven wrote:
Fri Feb 02, 2018 11:10 am
When I can. :P
AnY tImE pOsSiBlE......
For as LoNg As PoSsIbLe...
by TimberRaven
Wed Apr 17, 2019 9:24 pm
Forum: General WolfQuest Discussion
Topic: How Much Time Do YOU Spend on WQ? (Poll)
Replies: 14
Views: 2685

Re: How Much Time Do YOU Spend on WQ? (Poll)

I can be on for 4 hours just RPing :lol:
by TimberRaven
Wed Apr 17, 2019 9:22 pm
Forum: WolfQuest Screenshots & Videos
Topic: tag yourself 2
Replies: 17
Views: 2668

Re: tag yourself 2

Update: Hmm, I think I'm Gry when it comes to hunting, the den and the XP thing, (but not the kicking thing LOL) and then... I'm Tanin all the way until the bottom, then I'm Snowrose when my bites do 0 damage in that department, because my wolves are always super fast and enduring but delicate as a...
by TimberRaven
Fri Apr 12, 2019 10:41 pm
Forum: WolfQuest Screenshots & Videos
Topic: Defying Gravity
Replies: 10
Views: 1020

Re: Defying Gravity

elkhunter123456 wrote:
Thu Apr 11, 2019 4:48 am
lol Issac newton's not going to be happy :D
LOLOL XD Wow, no he is not!
Also... I have bad LR screenshots, too, where I fly around and stuff XD I can show 'em if you want XD
by TimberRaven
Fri Apr 12, 2019 10:37 pm
Forum: WolfQuest Screenshots & Videos
Topic: Screaming Cowboy Wolves
Replies: 3
Views: 79

Re: Screaming Cowboy Wolves

How long did it take you to make it? Uuuh... two hours I think? It started getting kinda glitchy so I had to spend a half hour trying to fix it. (But I did fix it all, and didn't export it all glitchy :3) I just never saw that clip at the end that extends the video's length. x_x And that was after ...
by TimberRaven
Fri Apr 12, 2019 10:34 pm
Forum: General WolfQuest Discussion
Topic: WolfQuest Multiplayer Pet Peeves
Replies: 308
Views: 40248

Re: WolfQuest Multiplayer Pet Peeves

It’s me again with more pet peeves that’re probably me being picky, I can’t stand seeing pup RPers all the time. If I wanted a server with pups running around, I’d host a raising pups game. Not every pack needs pups running around to add “drama” or “make it interesting”. I also had one person try t...
by TimberRaven
Thu Apr 04, 2019 5:14 pm
Forum: WolfQuest 3 and Tower Fall Developer's Blog
Topic: Passing the Smell Test
Replies: 10
Views: 783

Re: Passing the Smell Test

If you're focusing on making some of the elk's legs move and passing smell tests, then I think this might come out sometime around... now ;D (maybe not today, but definitely in the summer if not this May :mrgreen: ) sooo excited!!! Thank you Dave and WQ Team!!
by TimberRaven
Tue Apr 02, 2019 6:53 pm
Forum: WolfQuest Screenshots & Videos
Topic: Jumping Mishaps!
Replies: 6
Views: 1082

Re: Jumping Mishaps!

Haha, I love taking screenshots of jumping wolves to see if I can catch that stretchy neck x)
That is so funny! I was laughing :lol:
by TimberRaven
Tue Apr 02, 2019 5:32 pm
Forum: WolfQuest Screenshots & Videos
Topic: Screaming Cowboy Wolves
Replies: 3
Views: 79

Screaming Cowboy Wolves

Welcome to my channel :lol: This is a YouTube video If you know the song Screaming Cowboy by Big Enough, then :^) (you can find it as a meme on the media, too) So person1 and person2 (usernames described in description) wanted to do a video, but I didn't tell them what the video would be, so the ne...
by TimberRaven
Tue Apr 02, 2019 5:27 pm
Forum: WolfQuest Screenshots & Videos
Topic: How many elk?!
Replies: 9
Views: 1232

Re: How many elk?!

elkhunter123456 wrote:
Mon Apr 01, 2019 4:55 pm
How long did it take you to do that? And how did you manage to get them all in that pile?
(im playing wolfquest while looking at that photo and im trying to kill a cougar) :D
About two minutes hours I think? I don't really remember XD

Go to advanced search